Isnin, 30 November 2009

CSLCare.com



Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..

Baiklah, hari ini, li ingin berkongsi dengan rakan-rakan mengenai laman web CSL. Kenapa li pilih laman ini menjadi laman pilhan li? Apa yang menariknya?

Sebenarnya, li menggunakan Modem USB 3.5G keluaran CSL. Li belek-belek kotak modem ini, dan terdapatnya laman web CSL. Oleh itu, li pun layarinya.


Semasa menyelongkar laman web ini, li terpandang kotak hadari mobile. Yang menariknya, terdapatnya MP3 untuk surah Al-Quran. 144 surah yang boleh dimuat turun terdapat di laman CSL ini. Jadi, li pun cuba muat turun. Fail yang kita muat turun dalam format .zip. Qarinya ialah Mahmud Khalil Al-Husari.


Yang lain, li lihat sekali imbas sahaja. Rakan-rakan boleh melihat di ruangan Main Menu terdapatnya butang Home, Company Profile, Privilege Program, Photo Gallery, Service Network, Support/FAQ, Contact Us, Search dan Warranty Registration. Pada ruangan Products mengandungi CSL Mobile Phone, Review dan News.

Sedikit maklumat mengenai CSL. CSL ini singkatan kepada Commitment, Service and Loyalty. Kumpulan CSL ini beribupejabat di Shah Alam (Wisma CSL), ditubuhkan pada tahun 2008 dan boleh dihubungi di talian 03-5569 3031 juga faks di talian 05-5569 3032. Laman webnya ialah www.cslcare.com.

Sampai di sini sahaja yang dapat li sampaikan, untuk keterangan lanjut, datanglah ke laman CSL ini. Bertemu lagi. Wassalam.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan