Isnin, 28 Mac 2011

|Mengapa Rasulullah Tidak Pernah Sakit|

Bismillah.

Bulan ini, cuma sebuah buku sahaja yang sempat li capai di kedai buku, itu pun beli di Kedai Buku Popular, sambil-sambil membeli buku latihan untuk Ateh dan Dila (adik li yang bungsu dan kedua bungsu). Buku yang dibeli bertajuk "Mengapa Rasulullah Tidak Pernah Sakit". Antara perkara yang dibincangkan adalah berkaitan dengan permakanan, rahsia puasa, gerakan dalam solat dan sebagainya.

Buku + majalah bulan ni


Selain daripada itu, ada juga li beli buku, tetapi dalam kategori majalah iaitu Majalah Pengantin keluaran April 2011 dan Majalah Al-Islam keluaran April 2011. Pemilihan majalah Pengantin kerana majalah ini sarat dengan maklumat tentang hantaran-hantaran yang pelbagai serta gaya tudung bagi pengantin (tapi mama li kata cantik lagi tudung biasa daripada tudung-tudung yang dililit ntah ape fesyen ntah).

Majalah Al-Islam pula li pilih kerana terdapatnya rahsia bunga mawar yang jarang kita ketahui, iaitu tentang kelopaknya. Selain itu, wasiat yang diselewengkan serta rahsia malam jumaat yang sering dimomokkan dengan cerita-cerita hantu. Untuk maklumat lanjut, carilah di kedai-kedai buku yang berhampiran. Selamat membaca.

Wassalam.

Sumber:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan