Khamis, 28 April 2011

TuGaSaN KiSSM KuMPuLaN JuGa SiaP

Alhamdulillah, selesai sudah KiSSM yang telah li sertai sepanjang 26-28 April 2011 yang berlangsung di Hotel Pontian. Seronok ke tidak, kedua-duanya menjadi jawapan li. Yang seronoknya, li duduk di Hotel, makan, minum, bilik air, tv, bilik ceramah dan bilik peperiksaan disediakan. Lagi seronok, tiket parking pun disediakan. Hampir penuh ruangan hadapan kereta dengan tiket parking.

Yang tidak berapa menariknya, li selesema dan demam. Asyik terbatuk-batuk sahaja di dewan dan bilik tidur. Nasib baik berdekatan dengan klinik Permata. Dan yang menariknya, adalah seorang anak murid Syamsul kerja di situ. Katanya sambil tunggu keputusan panggilan kemana-mana, jadi kerja dahulu. Beli ubat, harga RM40. Bolehlah, nasib baik sudah masuk gaji.

Ini dia rupa tugasan kumpulan kami, siap ada gambar kami lagi. Memang bestlah ahli kumpulan li.

TuGaSaN KuMPuLaN KiSSM


Dan pagi tadi, dua Ujian Akhir Kursus (UAK) KiSSM kumpulan 1 bil 3/2011, iaitu kertas objektif dan kertas esei telah selamat li siapkan. Kertas soalan objektif tidak boleh diambil, cuma sempat ambil kertas soalan esei sahaja. Ini dia rupa kulit kertas soalan dia.

KeRTaS ESei


Mengikut ramalan li, insyallah, li boleh lulus dengan izinNya. Namun andai tidak lulus, bermakna li belum lagi layak lagi disahkan sebagai seorang guru. Tunggu sahaja keputusannya nanti.

Wassalam.

15 ulasan:

  1. salam cikgu li..jika tidak keberatan boleh tak email kan tugasan berkumpulan KISSM ini ke email sy : kmohdjazuri@yahoo.com atau kmohdjazuri@gmail.com.terima kasih.

    BalasPadam
  2. assalam. boleh saya mintak salinan tugasan ni ke email saya? myachap@gmail.com terima kasih.

    BalasPadam
  3. assalam. boleh saya mintak salinan tugasan ni ke email saya? qma_88@yahoo.com.... terima kasih daun keladi. sy induksi 8 mei ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah... Hai Aqmar, macam pernah lihat je ayat dia nie... Anyway, good luck.

      Padam
  4. boleh emailkan kpd sye...quereeya@yahoo.com...sye induksi 11-13jun ini....

    BalasPadam
  5. assalam cikgu li.. sy berminat dgn hasil tugasan kissm cikgu li.. boleh cikgu email bahan cikgu sbg rujukan sy? isnin depan sy akan menjalani kursus kissm.. ade beberapa tugasan yg perlu disiapkan.. tq
    email sy fahantz@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudah diberi pada email, silalah lihat....:)

      Padam
  6. assalam cikgu li..
    jika tidak keberatan boleh tak email kan tugasan berkumpulan KISSM ini ke email sy :
    hanis2814@yahoo.com..sy induksi 3-5 jun ni..
    maafkan sy menyusahkan ckgu..moga Tuhan murahkan rezeki ckgu
    terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Insyallah, syukur ada jugak orang yang nak doakan saya..:)

      Padam
  7. salam...andai cikgu li tak keberatan mohon diemelkan tugasan kissm cikgu li..sbg panduan..sy induksi 21-23 okt ni... mohon dipermudahkan urusan ckgu...emel saya: yenkbg89@gmail.com

    BalasPadam
  8. salam. boleh kongsikan bersama. mrdealova89@mail.com

    BalasPadam